Szybka fachowa pomoc Zdalna pomoc to projekt, który ma pomóc naszym Klientom w rozwiązywaniu ewentualnych problemów powstałych w trakcie obsługi systemów wagowych. Spacjalnie dla Państwa wygody udostępniamy aplikację, dzięki której możemy udzielić błyskawicznej zdalnej pomocy, bez potrzeby wizyty bezpośreniej. Aplikacja zapewni możliwość zdalnego połączenia się członków zespołu serwisowego Miary i Wagi z urządzeniem Klienta, który […]
Zdalna pomoc to projekt, który ma pomóc naszym Klientom w rozwiązywaniu ewentualnych problemów powstałych w trakcie obsługi systemów wagowych. Spacjalnie dla Państwa wygody udostępniamy aplikację, dzięki której możemy udzielić błyskawicznej zdalnej pomocy, bez potrzeby wizyty bezpośreniej. Aplikacja zapewni możliwość zdalnego połączenia się członków zespołu serwisowego Miary i Wagi z urządzeniem Klienta, który potrzebuje pomocy technicznej i dokonanie poprawnych konfiguracji lub udzielenie wskazówek.
Ta kompleksowa forma zdalnej opieki serwisowej opiera się na prostych zasadach. W celu skorzystania z usługi należy uruchomić na komputerze program TeamViewer.
Aby możliwe było ustanowienie połączenia zdalnego z pulpitem komputera Klienta, należy uruchomić programi Team Viewer inicjujący sesję zdalną. Można wybrać pomiędzy modułem do szybkiej pomocy (nie jest wymagana instalacja) lub instalacją TeamViewera na stałe. Program działa w bezpiecznym szyfrowanym połączeniu.
Po uruchomieniu lub zainstalowaniu programu należy przekazać serwisantowi Identyfikator ID (10 cyfr) i jednorazowe hasło (6 znaków). Nasz pracownik połączy się zdalnie do komputera Klienta i pomoże w rozwiązaniu problemu. Klient przez cały czas będzie mógł „na żywo” śledzić kolejne czynności podejmowane. Nie można dostać się zdalnie do komputera Klienta bez jego udziału (poprzez stosowanie zmiennego jednorazowego hasła).